Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

ΚΥΡΙΑΚΗ 27,ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008<ΣΤΟΙΧΗΜΑ>


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ παιδια, εχθες πηγαμε ταμειο και σημερα ελπιζω μετα απο την μελετη μου και τις σωστες επιλογες μου.Ειναι στοιχηματικα δυσκολη μερα αλλα θα προσπαθησω και παλι να δωσω οσο πιο δυνατο γινεται τις καταλληλες προβλεψεις μου.
Mπολικη ειναι η δραση στο Καμπιονατο σημερα και στην Πριμερα Ντιβισιον Ισπανιας οπου εχει το πρωτο λογο ενασχολησης μου με αυτα κυριως τα παιχνιδια.Επισης θα κοιταξω και ΚΟΠΑ ΑΦΡΙΚΑ.
Με το Ελληνικο σπανια ασχολου για αυτο μην περιμενεται και πολλες επιλογες απο εμενα σε ΑΥΤΗΝ την Σουπερ Λιγκα!.
Λιγο Πριν τις 3 η ωρα θα δωσω τα πρωτα μου στοιχηματα,και απολογουμε για την σημερινη καθηστερηση που ειχα λογω υποχρεωσεων αλλα και τεχνικων βλαβων.
Αναμονη λοιπον για τα παιρετερω ...

UPDATE:Οπως βλεπεται δεν μας βγηκε η τετραδα και ετσι προχωρησα σε ενα παιραιτερω βραδινο στοιχηματακι με αλλα 10 ευρο σε μια πολυ πιθανη κατε με τριαδουλα με συντελεστη 8,43.Σας ευχομαι και παλι καλη τυχη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: