Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008


KAΛΗΣΠΕΡΑ αγαπητοι αναγνωστες του blog, σημερα οπως ξερουμε αναβληθηκαν οι αγωνες της Σουπερλιγκας ελλαδος και ετσι και αλλιως δεν επηρεαζεται καθολου το προγραμμα του στοιχηματος μιας και σπανιως θα με δειτε να ασχολουμε με τις Ελληνικες Ομαδες.Το πιο σοφο ειναι να κοιταξουμε πως θα παμε μπροστα μεσω Ευρωπαικων διοργανωσεων οπου εκει κανουμε περισσοτερη διαφημηση στο ελληνικο ποδοσφαιρο.(αν μπορω να το ονομασω ελληνικο με τοσους ξενους ποδοσφαιρου αν μη τι αλλο θα ακουστει το ονομα της Ελλαδας).
Σημερα για να κανουμε μια αρχη θα οπως θα ειδατε στην εικονουλα μου αριστερα δεν θα ηθελα να θειξω κανενα απλα να βαλω λιγα χαμογελα και να γινεται πιο ευχαριστη η αναγνωση της στηλης αυτης.Λοιπον, εχουμε να ασχοληθουμε με παρα πολλα παιχνιδια σημερα στα οποια αναμετρωνται σημερα πολλες σπουδαιες ομαδες απο ολη την ΕΥΡΩΠΗ και ΑΦΡΙΚΗ.
Πολλοι αγωνες ειναι σημερα ντερπι μεταξυ αιωνιων οπως Αγιαξ-Αιντχοβεν ,Γιουβεντους-Ιντερ,Φεγενορτ-Αλκμααρ και Ατλετικο - Βαλενθια. Φυσικα οι προτασεις μου κυριως θα ειναι απο αυτα τα ντερπι που καποιοι αλλοιδεν τολμουν καποτε να δωσουν τα δικα τους προγνωστικα.Δικαιολογημενα δεν τολμουν αλλα το στοιχημα ειναι στοιχημα και σας εχω υποσχεθει οτι εχουμε ενα στοχο παντοτε το ταμειο με γνωστες ομαδες να μας πληρωνουν και να το ευχαριστιομαστε.
Εκ των υπολοιπων αγωνων εχουμε και ΚΟΠΑ ΑΦΡΙΚΑ σημερα οπου η μονη που εχει την προκριση ειναι η Αιγυπτος, επιπλεον αγωνες ΠΡΕΜΙΕΡ ΛΙΓΚ και ΙΤΑΛΙΚΟΥ κυπελλου οσο και ΙΣΠΑΝΙΚΟΥ κυπελλου ειναι εξισου ενδιαφερον να ασχοληθουμε.
ΒΑΣΗ της μελετης μου στα πιο πανω προαναφερθεντα ματς θα δωσω τα δικα μου προγνωστικα κυριως στις 6-7 το απογευματακι αλλα αν βρω και κατι πιο αξιολογο νωριτερα θα το αναφερω στις επιλογες μου εκ δεξιον της ΣΤΗΛΗΣ(BLOG).

Δεν υπάρχουν σχόλια: