Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 ,ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008<ΣΤΟΙΧΗΜΑ>


ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ,με χαρα τους αναγνωστες της στηλης μου και οσους για πρωτη φορα μπαινουν στο blog.Το μονο σιγουρο ειναι πως παμε μια χαρα απο πλευρας στοιχηματων ,που αν και δεν πονταρουμε αρκετα για να "ρεφαρουμε " εντουτοις ειμαστε σε πολυ καλο δρομο.
Χθες περασε το μοναδικο σημειο που εδωσα(λιγο αργα αλλα αξιζε οπως ειδατε) και πολλοι που με ακολουθησαν πληρωθηκαν αφου με ενα γκολ του Thierry Henry στο 40' μας εδωσε εστω και λιγο παραδακι στην τσεπουλα μας.Φυσικα μιλαω για τους ιντερνετικους παιχτες αφου μονο αυτη ειχαν την ικανοτητα να το πονταρουν σε μονο αποδεκτο, αλλα δεν θελω να απογοητευσω τους φιλους τους στοιχηματος γιατι ο καλυτερος τροπος σημερα ειναι να στοιχηματιζεις μονα και δυαδες μεσω αξιοπρεπων εταιριων οπου υπαρχουν πολλες στο ιντερνετ.Εξου και δεν θελω να αναφερθω σε ονοματα εταιριων μιας και στο blog μου δεν κανω διαφηση αλλα προσπαθω να ειμαι οσο πιο δυνατο βοηθητικος κρικος μεταξυ εσας των αναγνωστων μου αλλα και του στοιχηματος σε γενικα πλαισια.
Παμε αισιως στα σημερινα παιχνιδια που θα μας απασχολησουν ειναι 4 ματς απο πλευρα Γερμανιας ,2 αναβληθεντα ματς κυπελλου Γαλλιας και ενα απο την ΄Β κατηγορια της χωρας ,ενα Ολλανδικ0 Ά κατηγοριας και ενα απο Ά κατηγορια Πορτογαλλιας.Αυτα που δεν με ενδιαφερουν καθολου σημερα ειναι η Τουρκια και το Μεξικο οπου μετα απο μελετη δεν αξιζουν και κατι το ιδιαιτερο για σημερινο πονταρισμα.
Γυρω λοιπον στις 5-6 το απογευματακι θα ανεβασω τα προγνωστικα μου στα δεξια της στηλης μου με το αναλογο πονταρισμα της ημερας.
UPDATE! ΛΟΓΩ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΡΑΣ ΔΕΝ ΣΥΣΤΗΝΩ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ,ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ!
UPDATE!Οπως εχω πει ηταν δυσκολη βραδια η σημερινη και δεν ειχαμε τα αναλογα αποτελεσματα αλλα το ειχα ηδη τονισει απο πριν και για αυτο παμε παρακατω στα αυριανα παιχνιδια οπου θα εχωμε μπολικη δραση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: