Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008


KΑΛΗΜΕΡΑ παιδια,ειμαστε μια χαρα γιατι εχθες η
μπουκ εβγαλαν παρα πολλα απο πολλα ματς απο που να αρχισω και που να τελειωσω.Η Μπαρτσα καταντησε ομαδουλα , η Λυων αν και δεν καιγοταν ηττηθηκε και αυτη ,ολα τα ισπανικα ανω κατω εγιναν ρε παιδια.Τι κατασταση ειναι πλεον αυτη.
Το μονο καλο της χθεσινης μερας ειναι οτι επιδιορθωθηκε ο υπολογιστης μου, αλλα και οτι πηραμε κατι ψηλα απο το μονο αποδεκτο μας την Φιορεντινα.(απο τις πιο συμπαθητικες μου θα ελεγα).
Παμε στα σημερινα οπου λιγο πολυ θα μας απασχολησουν περιπου 11-12 παιχνιδια αν δεν διακοπουν τα σκωτσεζικα λογω κακοκαιριας!.
Σημερα εχουμε οπως προειπα ΣΚΩΤΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ και ΚΟΠΑ ΑΦΡΙΚΑ.
ΜΕΧΡΙ το απογευματακι πριν τις επτα η ωρα θα εχω τις επιλογες μου αναρτημενες εκ δεξιον της Στηλης ,μεχρι εκεινη την ωρα καλα να παιρνατε.

UPDATE: 11:58Πηραμε την δυαδα παιδια μπραβο μας.Ελπιζω να την στοιχηματισαν και αλλοι πολλοι οσοι βλεπουν αυτο το blog ! 67,5 euro ακαθαρτο κερδος καλα ειναι για δευτερα μερα.Αυριο παλι παιδια μου καλι σας νυχτα!
UPDATE EΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΜΠΑΝΚΑ ΜΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: