Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

ΣΑΒΒΑΤΟ 26,ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008


ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ παιδες ,τι σας εχω πει σχεδον καθε μερα ταμειο σας παω μιας και χθες βγηκε η τριαδα και το μονο αποδεκτο της αδυνατης Νιγηριας κοντρα στο Μαλι.Βγαλαμε καπου 166.6 ακαθαρτο κερδος και δεν πιστευω να μην ειστε ευχαριστημενοι.Ε!!!. Παμε λοιπον σημερα στα σημερινα παιχνιδια και στην εισαγωγη μας.
Φιλοξενουμε στο μεγαλο θα ελεγα κουπονι σημερα πολλα παιχνιδια και θα στηριξω το διαβασμα και την μελετη μου στα ΑΓΓΛΙΚΟ,ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΟ και σε λιγα ΙΣΠΑΝΙΚΑ αν βρω κατι αξιολογο.Σημερα στοιχηματικα αξιζει ημερα αλλα παντα προηγηται η μελετη.
Εν αναμονη λοιπον για νεα ταμεια και επιτυχιες.Σε λιγο θα ειμαι κοντα σας με τις προβλεψεις μου...

UPDATE! Πολυ καλες επιλογες σημερα μας πηραν στο ταμειο και παλι με την αρχικη μου τριαδα και το μονο αποδεκτο!!! Μιλαμε για αποδοσεις πολυ καλες. Σας ευχαριστω που επισκευθεστε συχνα το blog γιατι οπως ειδατε δεν θα βγηκατε χαμενοι αν με ακολουθησατε με Τρεις συνεχομενες τριαδες για ταμειο σε τρεις συνεχομενες μερες.
Αυριο παλι κατα τις 10-1 το μεσημερακι θα τα ξαναπουμε ,καθε επιτυχια ευχομαι σε οτι διαλεγεται.
UPDATE! Η μπανκα μας ανανεωθηκε!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: