Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008


Καλησπερα σας φιλοι μου καλοι ,και σημερα ειχαμε κατι πολυ σοβαρο στο αγωνα οπου διεξαγεται τωρα με το τραυματισμο του εικονιζομενου Eduardo Da Silva, ο οποιος εχει τραυματιστει απο τον παιχτη της Μπερμιχαμ το Κροατη Τaylor.Ο ποδοσφαιριστης εμεινε για 8 λεπατα στο εδαφος και η κατασταση του ειναι εξειρετικα σοβαρη αφου μετεβει στο νοσοκομειο.Φυσικα ολα αυτα τα ασχημα ολοι ευχομαστε να μην συμβαινου αλλα οπως λεμε ολοι ειναι οι κακες στιγμες του ποδοσφαιρου.
Παμε σημερα ομως με τα δικα μας και τα σημερινα ματσ που θα μας αποσχολησουν μεχρι τα μεσανυχτα.Αγγλια ,Γαλλια και Βελγιο μας ερχονται σε φουλ αγωνιστικες και αραια αλλα ματσ απο αλλες χωρες.
Τα προγνωστικα μου θα ειναι σε λιγη ωρα στην δεξια στηλη μου.Πιθανη τριαδα και μονο αποδεκτο θα ειναι τα στοιχηματα μου για σας φιλοι μου σημερα.Αυτα για την ωρα καλα να περνατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: